Zaloguj się przez Facebooka! Zarejestruj się!

~JuliaBlack | użytkownik

imię i nazwiskoMałgorzata Stępień adresno to Kraków zarejestrowany25.11.2006 @23:17:06 ostatnio na stronie18.11.2017 @14:37:29

one day baby, we'll be old
oh baby, we'll be old
and think of all the stories that we could have told

kontakt i statystyki
emaile-mail ukryty strona wwwmalgorzatastepien.blogspot.com Gadu-Gadu3782903
digarty297 komentarze12723 posty na forum15

dodaj komentarz
Aby dodać komentarz musisz się zalogować.

Jeśli nie masz jeszcze konta w digarcie, załóż je lub zaloguj się Facebookiem!
 
Zaloguj się przez Facebooka! Załóż konto w digart.pl Zaloguj się do digart.pl
komentarze
-JanKazimierz1    15.10.2010 @22:27:32
no co ? ;d
~fawnn    14.10.2010 @21:23:47
ehe, ubóstwiam profilowe powyżej :D
_______
In fifteen minutes everybody will be famous!


the-fawn.blogspot.com
~Gana    04.10.2010 @00:54:06
ej no bo leciałam zoomem i nie widzialam
~monikhaa    29.09.2010 @21:19:28
dziękuje...
~CrimsonRose    12.09.2010 @00:21:39
ah, w takim razie prosze bardzo. Glaskanie jest jak najbardziej dozwolone.
_______
Lord, make me a rainbow.
~CrimsonRose    12.09.2010 @00:16:40
Co dokladnie "poglaskac" ?
ostatnio edytowane: 2010-09-12 00:16:51
_______
Lord, make me a rainbow.
^LdzW    12.09.2010 @00:15:12
dzięki

a co do starych dobrych reportaży z paryza - to trzeba sie w nim pojawić zeby je zrobic a tu czasu brak ...
~cash    10.09.2010 @07:42:27
piękna galeria, w chwili wolnego się zapoznam dokładniej, pozdrawiam i dziękuję
~olkuu    09.09.2010 @20:59:01
oj tam aj tam dżulia dzieki
~karolakola    05.09.2010 @19:31:41
prawie...kaczki, łabędzie i tym podobne stwory. pozdrowienia z miasta pływajacych pod blokami kaczek!
~Nuria    05.09.2010 @18:46:48
zobacz poczt
_______
Patrz, tyle, kurwa, dróg budują, a nie ma dokąd pójść.
-JanKazimierz1    05.09.2010 @14:27:49
to kiedy się widzimy ? ;p mi to bez różnicy byle na tygodniu gdzieś
-JanKazimierz1    05.09.2010 @14:27:20
dodałem cycka co się domagałaś ;p
-JanKazimierz1    04.09.2010 @23:19:26
za co ? ;p
rak nożem tylko haha ale lekko ;p
-JanKazimierz1    04.09.2010 @22:38:27
tak
jeżeli robię cykl jak ten o bezdomnych to zawsze dołanczam do wystawy do każdego ze zdjęć opis danej osoby krótką historię to jest fajne moim zdaniem
tym razem będzie cykl o emerytach i ich marzeniach nie spełnionych , tęsknotach , żalach itd
^LukaszNycz    03.09.2010 @15:38:01
;]
~karolakola    03.09.2010 @14:26:44
też bym wybrała kawę Psze Pani!pzdr!
~harataczka    01.09.2010 @21:40:39
nie no nic. :"D
cieszę się! lubię ładne nogi na Twoich fotografiach! :>
_______
ufam sobie.
~harataczka    01.09.2010 @21:28:54
:>
_______
ufam sobie.
~dominikacuda    01.09.2010 @00:38:17
Dziękuję za odwiedziny
@JarK    31.08.2010 @23:11:51
Pozdrowienia
~Nuria    31.08.2010 @21:42:49
że jesteś bogiem?
_______
Patrz, tyle, kurwa, dróg budują, a nie ma dokąd pójść.
~KatarzynaKinga    31.08.2010 @20:57:35
Dzięki za wyjaśnienia Pozdrawiam, masz rewelacyjną galerię.
~olkuu    31.08.2010 @12:38:30
meskie:<<< takie jedrne meskie cialka
~olkuu    31.08.2010 @12:25:58
u mnie ne digarcie jest ryba. Michał pseudo ryba.
lubie u ciebie focie z ciałkiem
Poprzednia strona 1 2 3 4 5 6 ... 74 Następna strona
© 2001-2017 Grupa Onet.pl SA - digart.pl v.6
RSS Wszelkie materiały i wypowiedzi zamieszczone w serwisie należą do ich autorów. Grupa Onet.pl S.A. i zespół digart.pl nie odpowiadają za ich treść.
strona główna | regulamin | zasady korzystania | faq | załoga | RSS | reklama | kontakt